HTML

Something Awesome

Barátok vagyunk, bírjuk egymást, néha veszekszünk, néha együtt ülünk a tábortűznél, néha befejezzük egymás mondatát, és néha egymás szavába vágva mesélünk. Érdeklődésünk hasonló, mégis sokféle, színes és sokoldalú. Mennyire? Döntsd el magad!

Friss topikok

  • KicsiShrek: helyesírás baszok az egészre...de hiddel jobban vágom mint te. 12 éves...hát igen voltam annyiis d... (2012.01.17. 15:57) Stallone a Hős!
  • RobDN: Nyugi én sem :D Kiba nehéz a vége ... (2010.05.03. 20:53) Okamiden
  • BloodGrey: Jaj! :D (2010.04.28. 19:22)
  • RobDN: Tényleg nem nyújt túl sok újat az első rész 3d-ben, de azért jó érzés a nagy vásznon látni újra, m... (2010.02.08. 12:36) Toy Story 3D
  • RobDN: OMG, gitár kontroller nélkül ennek a játéknak semmi értelme. Az időzítés nehezítését nem vettem ig... (2009.08.17. 11:51) Guitar hero 2

2009.03.29. 18:55 RobDN

Watchmen

Megnéztük múlt héten (börze után) a Watchment, és úgy érzem írnom kéne róla. Annak idején olvastam a képregényt eredetiben. Nem tetszett. Nehéz volt a nyelvezete, de mindenekelőtt unalmas volt. Untam a karaktereket, a sztorit, és a végén már nem is olvastam, csak a képeket nézegettem benne. Olyanná váltam, amilyennek az átlagember képzeli a képregényrajongókat. Agyatlan képnézegető zombivá.

Nem vártam sokat a filmtől, nem számoltam idegesen a hónapokat a jogi huza-vona alatt. Mindenesetre meg akartam nézni, mert kíváncsi voltam vajon a moziban is útálni fogom-e. Jelentem nem.

Imádtam. Minden percét élveztem, sehol nem unatkoztam, és bár ismertem a történetet, mégis teljesen lekötött. Legjobban talán az elején lévő montázs tetszett a "régi idők" hőseivel Bob Dylan - Times, they are a-changin' című dalára. Sikeresen megadta az alaphangulatot.

Az egész filmről sütött hogy rajongóknak készült, ehhez hasonlót eddig csak a Sin City-nél tapasztaltam, de ott azért valamivel könnyebb dolguk volt Milleréknek, hisz alig kellett vágni a képregények történetéből, gyakorlatilag egy az egyben felhasználható volt storyboardként. A Watchmen esetében vágtak azért rendesen, de szerencsére így sem lett belőle valami gügye kis PG13 förmedvény. A kivágott részek sok rajongót felháborítottak, én azonban még mindig úgy érzem, hogy nagyon rajongó-barátra sikerült a vágás is. Itt arra gondolok, hogy simán kihagyhattak volna olyan problémás részeket, mint mondjuk a Komédiás vs Vietnámi lány, de mégsem tették. Állítólag a dvd változat 50 perccel hosszabb lesz. Alig várom hogy kijöjjön, hosszú idő óta az első műsoros dvd lesz, amit megveszek.

A moziból kijövet persze máris megfogalmazódott bennem a gondolat, hogy szerezni kéne valami Watchmen relikviát. Minimum egy smiely kitűzőt. Végül egy Komédiás figura mellett döntöttem, mivel Rorshach épp ki volt fogyva, a Bagoly és Silk Spectre pedig nem érdekeltek. Itt jegyezném meg, hogy a DC figurák minősége jelentősen javul. A festés fényéveket ver a hasbrós Marvel Legends-re, bár az artikuláció még mindig gyerekcipőben jár.

Ha pedig valaki esetleg még nem ismerné JustSomeRandomGuy videóit, akkor íme a témába vágó "Watchmenes" alkotások: 

 

 

(Oh, atyám, de undorító az a hasbrós Wolvie... Miért nem használ egy korábbit, amikor még tudtak játékfigurákat gyártani...? >_>)

2 komment

Címkék: geek akció comic watchmen dc figurák


A bejegyzés trackback címe:

https://awesomness.blog.hu/api/trackback/id/tr951033548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BloodGrey · http://awesomness.blog.hu 2009.03.29. 19:36:46

Gondoltam nyomok egy verdiktet mert sejtettem hogy fogsz Watchmenezni, de nem ömlengté annyira, meg nincs is kedve ezért megkegyelmezek. :)

RobDN 2009.03.30. 09:44:35

Halljuk Pádi! Ne kegyelmezz :)
süti beállítások módosítása