HTML

Something Awesome

Barátok vagyunk, bírjuk egymást, néha veszekszünk, néha együtt ülünk a tábortűznél, néha befejezzük egymás mondatát, és néha egymás szavába vágva mesélünk. Érdeklődésünk hasonló, mégis sokféle, színes és sokoldalú. Mennyire? Döntsd el magad!

Friss topikok

  • KicsiShrek: helyesírás baszok az egészre...de hiddel jobban vágom mint te. 12 éves...hát igen voltam annyiis d... (2012.01.17. 15:57) Stallone a Hős!
  • RobDN: Nyugi én sem :D Kiba nehéz a vége ... (2010.05.03. 20:53) Okamiden
  • BloodGrey: Jaj! :D (2010.04.28. 19:22)
  • RobDN: Tényleg nem nyújt túl sok újat az első rész 3d-ben, de azért jó érzés a nagy vásznon látni újra, m... (2010.02.08. 12:36) Toy Story 3D
  • RobDN: OMG, gitár kontroller nélkül ennek a játéknak semmi értelme. Az időzítés nehezítését nem vettem ig... (2009.08.17. 11:51) Guitar hero 2

2010.05.09. 15:30 RobDN

Metal Gear Solid 3

Kicsit elmaradtam a játékfigurák leírásával. Ígértem egy Solid Snake rivjút, szóval bele is vágnék. Kevés videójáték nyújtott nekem eddig olyan élményt, mint a Metal Gear Solid 3. Az első MGS játékom a 2. rész volt. Az első kimaradt, mert nem volt PS1-em annak idején. Ugye tudjátok hogy a második rész főszereplője nem Snake, hanem Raiden. A jappók szerettek volna nyitni a lányok felé, ezért egy olyan karaktert választottak, aki nem annyira macsó, mint Snake volt. Tudjátok, hogy a yaoi-n nevelkedett kislányoknak is tetszen, akik bambi szemű pasasok egymásba habarodásából táplálkoznak. A terv természetesen katasztrófális véget ért, a gamer társadalom (ami ugye 99%-ban hím) egy emberként zúdította minden gyűlöletét Raidenre. Ezzel én annak idején nem voltam igazán tisztában, csak egy nagy sikerű játék folytatásával akartam játszani, de nem ment. Ugyanis egyszerűen nem tudtam ráérezni a játékmenetre, a rejtőzködésre, a lopakodásra... ráadásul a sztori sem kötött le, és valahol belül én is útálni kezdtem Raident. Félbe is hagytam a játékot és a 3. részt már kételkedve vettem kézbe utána. Szerencsére a főszereplő itt már újra Snake. Azaz Big Boss... de ebbe most nem megyek bele mélyebben.

Mielőtt a 4. játék kijött a Konami kiadott egy poénos kis trailert, amiben tisztázzák ki a rendező, ki a főszereplő és még a Splinter cell-nek is beszólnak egy kicsit. Amikor ezt megláttam már tudtam hogy nem lehet gond. Ez a cég ugyanis hallgat a rajongók kívánságaira. Tanul a hibáiból és képes önmagán nevetni (lásd: Raiden álarc viselése a 3. rész vége felé... amikor rajtad az álarc és az egyik főgonosz, Volgin azt hiszi Raidennel áll szemben felfedi, hogy valójában ők szeretők... még jól meg is mogyorózza Snake-et, aki itt bukik le). Nem mondom, a 4. részre sikerült egy egész badass kis Raident összerakniuk, de odáig most nem akarok elmenni. A 3. rész fenomenális volt. Nagyon ritkán élem bele magam ennyire egy videójátékba. A Big Boss-al folytatott csata alatt majdenm elbőgtem magam, annyira tele volt keserűséggel. Szívből nevettem Ocelot marhulásain, leesett az állam a végső csavarokon, a szívem szakadt meg, mikor Eva elhajtott a motorral és még sorolhatnám. Miután befejztem szomorúságot éreztem, mint amikor bezársz egy könyvet, véget ér a történet és többet nem találkozol a karakterekkel. Hiányoztak. 

Ezért csaptam le olyan mohón az új MGS figurákra, amikor kijöttek. Imádom ezt a sorozatot, főleg a 3. részét és ezidáig nem volt normális Naked Snake/Big Boss kiadva figura formában. Sajnos egyáltalán nem mozgatható, egy műanyag szoborról beszélünk. A festése tökéletes, a tigris uniformis van rajta, ami a kedvencem volt a játékban is, bár én szerettem a megtorlós arcfestéssel kombinálni. A részletgazgdagságba nem lehet belekötni, bár a mérete lehetne nagyobb. Még a korábban ugyanebben a sorozatban kiadott PSP verziójú Snake mellett is kicsinek hat. Csináltam pár képet a virágzó cseresznyefa alatt is... a játékbeli utolsó bossfight emlékére :)  

A végére én is teszek egy kis poént. Megrögzött Playstation fanboy vagyok. Olyannyira, hogy szerintem égetné a kezemet az Xbox kontroller, már ha hajlandó lennék egyáltalán megfogni, viszont egy játék van, amit nagyon irigyelek az Xbox palettájáról. Csak egy. A Gears of war. :P

 

Szólj hozzá!

Címkék: játék xbox war akció 3 metal playstation figura of gears gear solid snake


A bejegyzés trackback címe:

https://awesomness.blog.hu/api/trackback/id/tr171986073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása