Három éve pöcsölök egy pici internesönöl garázscsapatban akik egy nagyszabású szelebrésönt készítenek a játékipar tiszteletére. Mario alapokról indulva bebarangoljuk az egész videójáték univerzumot ami idővel kibővül rengeteg címmel, lehetőséggel, képességgel és a legretrobb, legkúlabb, kult, játszható és (máshol) nem játszható (de itt igen) karakterekkel. 10+1 világ több mint 100 pálya és a legisemmertebb franchise-tól a legobskurusabbikig minden játék tiszteletét teszi legalább egy ellenfél egy pályaelem vagy egy háttérzene megjelenésében. A program kényünk kedvünk szerint szerkeszthető, a karaktereket átrajzolhatjuk, így saját skint (bőrt) készítve, a zenéket variálhatjuk, És még aki nagyon vakmerő az a fejlesztésben is részt vehet. Lényegében egy nagy interdimenzionális kaland az egész, Mariotol kezdve, Tetrisen át Gears of Warig mindennel. Az itt látható bug report, az én egyik pályámról készült, ugyanis én nagy rajongója vagyok a Rayman játékoknak, nem a Rabbidsnak, Raymannak. Régóta próbálom ezt a pályát megvalósítani, de a programozááshoz nem értek, én grafikai támogatást nyújtok, egy ambíciózus olasz srác építgeti a pályát, Gladiacloud nicknéven. Most volt a szülinapja és a videó készítője aki szintén segít nekünk, egy kis meglepetést tett a börzdéj bojnak a videó végére. Az én feladatom pedig összeszedni neki ami grafikailag szükséges a pályához és voila, szinte jobb mint az eredeti. A hangokat még fel kell vennem a PS változatból egy emulátoron, hangfelvevővel hogy az is autentikus legyen. Hamarosan kész a második része a pályának ami egy sötét hegység. Dream Forest és Blue Mountains után pedig Candy Chateau és a pályán reprezentált játék főgonosza vár minket, Mr. Dark.
Ezen a címen informálódhattok és tölthetitek a 3.1-es bétát, ami egyelőre még nem tartalmazza ezt a pályát, de a türelem tornaterem.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.