HTML

Something Awesome

Barátok vagyunk, bírjuk egymást, néha veszekszünk, néha együtt ülünk a tábortűznél, néha befejezzük egymás mondatát, és néha egymás szavába vágva mesélünk. Érdeklődésünk hasonló, mégis sokféle, színes és sokoldalú. Mennyire? Döntsd el magad!

Friss topikok

  • KicsiShrek: helyesírás baszok az egészre...de hiddel jobban vágom mint te. 12 éves...hát igen voltam annyiis d... (2012.01.17. 15:57) Stallone a Hős!
  • RobDN: Nyugi én sem :D Kiba nehéz a vége ... (2010.05.03. 20:53) Okamiden
  • BloodGrey: Jaj! :D (2010.04.28. 19:22)
  • RobDN: Tényleg nem nyújt túl sok újat az első rész 3d-ben, de azért jó érzés a nagy vásznon látni újra, m... (2010.02.08. 12:36) Toy Story 3D
  • RobDN: OMG, gitár kontroller nélkül ennek a játéknak semmi értelme. Az időzítés nehezítését nem vettem ig... (2009.08.17. 11:51) Guitar hero 2

2010.02.06. 19:44 RobDN

Toy Story 3D

Tudtátok hogy újra játszák a mozik a Toy Story-t? A 3. rész promóciója keretében most újra vetítik az első két részt. de immár 3D-ben! Természetesen el kellett mennem megnézni és a moziban ráébredtem, hogy kívülről tudom az egészet. Imádom a Toy Story-t, teljesen lenyűgözött, amikor 95-ben megjelent. Az animáció korábban sosem látott szinten volt. Tetszett a történet is, de legjobban az tetszett benne, hogy játékokról szólt. Ekkor pont abban a korban voltam, amikor az ember általában megszabadul a játékaitól. Emlékszem, ültem a mekiben és elment mellettem egy kissrác egy Woody babát húzva maga után a földön. Az anyukája utána, kezében egy Buzz Lightyear figurával. Irigyeltem őt, hogy ezekkel a karakterekkel nőhet fel, de leginkább amiatt, hogy szabad neki még játszani.

Nekem nem volt szívem kidobni a játékaim, de én is elpakoltam a legtöbbet. Ekkortájt hagytam abba a képregények olvasását is és vártam, hogy akkor most felnövök, vagy mi lesz? Nem lett semmi... szépen lassan újra előszedtem azokat a játékokat, amik sokat jelentettek nekem és szépen lassan a képregények vásárlását is újra kezdtem.

Aztán eljött a korszak, amikor már senki nem szólt bele, hogy mire költöm a pénzem. Felvállalhattam, hogy igenis játékfigurákat akarok venni és kábé az első netes rendelésem tárgya kapásból egy Woody és egy Buzz figura voltak.

Kábé mindent tudnak, amit a filmbéli megfelelőik. Woody beszél, ha meghúzod a hátán a zsinórt, de persze angolul. Buzz is beszél, ha a gombjait nyomkodod, működik a "lézere" is. A sisakrésze hátra csukható és a szárnyai is kinyithatók, bár ezek nem gombnyomásra működnek, mint a filmben. Buzz ráadásul hajlamos magától is beszélni néha, ami éjszakánként pl különösen creepy tud lenni, ezért szigorúan elemek nélkül tárolom őt. Rex, Távirány és Guba mekis játékok. Távirányt különösen szeretem. Ha hátrahúzod utána megy előre és állati gyors. Már egyetemre jártam, mikor a Toy Story 2 kijött, ezt az autót pedig akkor adták a Happy meal menükhöz. A koliban a folyosómon egy csomó srác vett egyet, annyira király kis játék. Ott nyomatták a versenyeket a folyosón.

Visszatérve a filmre a 3D nem volt igazán eget rengető élmény. Látszik hogy alapból nem 3D-re íródott. Nem repül semmi a pofádba a vászonból, viszont a lens flare effektek szépek voltak. Én úgy gondoltam hardcore rajongókon kívül ezt senki nem fogja megnézni. Direkt kései vetítésre mentem, hogy a gyerekseregeket elkerüljem, de ennek ellenére is meglepett a nézőszám. Tényleg nem tudom mi az oka, hogy ilyen sokan voltak egy 95-ös film 3D vetítésén este 8-kor... és nem csak sötétségre vágyó smúzoló párok. Fura. :) Minden esetre a 2. részt is meg fogom nézni, amit az is különlegessé tesz, hogy ez egyike a kevés kettesre végződő Disney filmeknek, amik nézhetőek. Sőt, szerintem még talán jobb is mint az első rész!

2 komment

Címkék: játék mozi story disney figura toy 3d pixar


A bejegyzés trackback címe:

https://awesomness.blog.hu/api/trackback/id/tr801734823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DCooper 2010.02.07. 20:45:32

Jó látni, hogy újra megy a blog! Az új 3D-s változatokat én is tervezem megnézni, de eléggé eltántorítottál, lehet hogy a jegyek árát másra költöm akkor...

Amúgy én a Toy Storyn nőttem fel, és nagyon jó volt! Mai napig kedvenc meséimnek tartom őket. :D

RobDN 2010.02.08. 12:36:35

Tényleg nem nyújt túl sok újat az első rész 3d-ben, de azért jó érzés a nagy vásznon látni újra, még egyszer. Szóval a nosztalgia faktor miatt mégis megérheti elmenni rá.
süti beállítások módosítása