HTML

Something Awesome

Barátok vagyunk, bírjuk egymást, néha veszekszünk, néha együtt ülünk a tábortűznél, néha befejezzük egymás mondatát, és néha egymás szavába vágva mesélünk. Érdeklődésünk hasonló, mégis sokféle, színes és sokoldalú. Mennyire? Döntsd el magad!

Friss topikok

  • KicsiShrek: helyesírás baszok az egészre...de hiddel jobban vágom mint te. 12 éves...hát igen voltam annyiis d... (2012.01.17. 15:57) Stallone a Hős!
  • RobDN: Nyugi én sem :D Kiba nehéz a vége ... (2010.05.03. 20:53) Okamiden
  • BloodGrey: Jaj! :D (2010.04.28. 19:22)
  • RobDN: Tényleg nem nyújt túl sok újat az első rész 3d-ben, de azért jó érzés a nagy vásznon látni újra, m... (2010.02.08. 12:36) Toy Story 3D
  • RobDN: OMG, gitár kontroller nélkül ennek a játéknak semmi értelme. Az időzítés nehezítését nem vettem ig... (2009.08.17. 11:51) Guitar hero 2

2010.06.27. 23:03 RobDN

Toy Story 3

Először is, ha még nem láttad a Toy Story 3-at, akkor irány megnézni! Az első kettőt is imádtam, de a harmadik valami zseniálisan szépre sikerült. Nem tudom mennyire szólt egyáltalán gyerekeknek, úgy éreztem folyamatosan azokat célozza, akik a sorozaton nőttek fel. 15 voltam, amikor az első rész kijött, kicsit idős már ahhoz, hogy ilyen játékokkal játszak, de mégis beszereztem a figurákat szép lassan. Az egyik kedvenc rajzfilmem volt és nem szégyellem bevallani, hogy bizony sírtam a harmadik rész végén. Tökéletes keserédes befejezés, talán csak annyit hiányolok a filmből, hogy poén lett volna, ha mondjuk Sid-et is láthattuk volna idősebb fejjel, akár csak egy cameo erejéig is.

Valakinek pedig az a kézenfekvő ötlete támadt, hogy leforgatja a Toy Story első részének nyitójelenetét igazi játékokkal. Ügyes... hogy a Pixar mennyit spórolhatott volna itt...

Aztán a minap a Vaterán böngésztem és látom hogy valaki eladásra kínál Toy Story 3 figurákat. Nekem mind megvan, gondoltam, de azért csak rájuk néztem... és ekkor kábé Sid szólalt meg bennem, amikor meglátta Buzz-t a nyerőgépben: "Egy csillaghacos! Meg kell szereznem!" Annyira klassz az új Buzz, hogy nem bírtam ki, hogy ne vegyem meg. Ami szomorú, mert a régi Buzz-om most fölöslegessé vált, viszont nincs szívem eladni. Főleg nem a rajzfilm tükrében. Szerintem elteszem valakinek a családban, ha olyan korú gyereke lesz, megkapja majd.

Viszont az új Buzz! Hol kis kezdjem. Iszonyú nehéz volt kiszedni a dobozból. Egy csomó drót rögzítette, amivel rendesen meg kellett küzdenem. Movie accurate méretnek hirdetik, de nekem kicsit nagyobbnak tűnik annál. A régi Buzz-om meg kicsit kisebb volt. A Woody figurámhoz minden esetre sokkal jobban passzol. Rengeteg mondatot tud, angolul és spanyolul is. A szárnya gombnyomásra nyílik, ami eszméletlen klassz! Végre akkora és olyan, mint a filmben. A flimbeli kis led-ek ugyan nincsenek benne, de az egyik oldalon piros, a másikon zöld a helye. Mikor megláttam örültem neki, de aztán megtudtam, hogy létezik egy deluxe verzió is, ahol a led-ek is villognak... damn... Ráadásul én többet fizettem ezrért, mint amennyibe a deluxe kerül Amcsiban... double damn...

A fekete leves további része, hogy a térde nem artikulált. WTF?! Eddig minden verziónak az volt, itt miért spórolták ki? A másik ami kicsit elszomorított, hogy nem világít a sötétben. A régi verziómnak ez is ment. Mondanom sem kell a deluxe ezeket is tudja.

Összességében nem bántam meg hogy megvettem, az egész nagyon szépen kidolgozott, de kicsit bántanak a fent felsorolt hiányosságok, főleg úgy, hogy tudom, hogy létezik olyan verzió a piacon ami minden szempontból tökéletes. Még jó, hogy nálunk nem kapható, mert akkor ezt most biztos elpasszolnám, hogy azt megvehessem, ami pedig további lelkiismeretfurdalási kríziseket okozna.

Csináltam egy képet Woody mellett. Nem, nem vagyok hajlandó megvenni a 3-as epizód Woody figuráját, akármilyen klassz is. Majdnem ugyan így néz ki, mint az enyém, csak kicsit felturbózták. A csillaga aranyozott, a sarkantyúi is, más mondatokat tud mondani, de ennyi. Rengeteget vacakoltam, míg anya gyertyatartójából egy tartórudat faragtam neki ehhez a pózhoz, értékeljétek! :)

Végül pedig beszúrok két videót. Az egyiket én készítettem, a másik pedig a deluxe Buzz elemzése. Amint látjátok kinézetre szinte teljesen megyeznek, de azért érdemes végignézni miket tud, engem a sárga irigység mardosott közben, de azért élveztem.

Szólj hozzá!

Címkék: story disney figura toy pixar


A bejegyzés trackback címe:

https://awesomness.blog.hu/api/trackback/id/tr592114712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása