HTML

Something Awesome

Barátok vagyunk, bírjuk egymást, néha veszekszünk, néha együtt ülünk a tábortűznél, néha befejezzük egymás mondatát, és néha egymás szavába vágva mesélünk. Érdeklődésünk hasonló, mégis sokféle, színes és sokoldalú. Mennyire? Döntsd el magad!

Friss topikok

  • KicsiShrek: helyesírás baszok az egészre...de hiddel jobban vágom mint te. 12 éves...hát igen voltam annyiis d... (2012.01.17. 15:57) Stallone a Hős!
  • RobDN: Nyugi én sem :D Kiba nehéz a vége ... (2010.05.03. 20:53) Okamiden
  • BloodGrey: Jaj! :D (2010.04.28. 19:22)
  • RobDN: Tényleg nem nyújt túl sok újat az első rész 3d-ben, de azért jó érzés a nagy vásznon látni újra, m... (2010.02.08. 12:36) Toy Story 3D
  • RobDN: OMG, gitár kontroller nélkül ennek a játéknak semmi értelme. Az időzítés nehezítését nem vettem ig... (2009.08.17. 11:51) Guitar hero 2

2009.03.02. 20:22 RobDN

Hitler sincs elájulva az új Dragonball múvitól

 

 

A Topless Robot-on találtam ezt a videót, de mindenképpen posztolnom kell. Ahogy elkezdtek csöpörészni a Dragonball moziról szóló hírek úgy váltam egyre szkeptikusabbá a projektel kapcsolatban. Most ott tartunk, hogy a sztori Amerikában játszódik, Goku középiskolás, Bulmának nincs kék haja, Krilin nem létezik, lesz valami Teto nevű új karakter, Zseniális teknős és Szívtelen sátán abszolut nem hasonlítanak a rajzfilmbeli megfelelőikre, az effeketk meg valahol a Mortal Kombat mozik színvonalán mozognak.

Egyszóval a mozi iszonyatos lesz. Egy hatalmas pofántörlése ez minden rajongónak, mindenkinek aki képes volt hazarohanni suli után, hogy elcsípje az aktuális epizódot a tv-ben (vagy megnézni azt a kocsmában a haverokkal). Eljutottam arra a szintre, ahol a képregényfilmek és az anime filmek is szinte teljesen hidegen hagynak már. Én, mint képregényrajongó egyértelműen nem képezem célközönségét ezeknek az alkotásoknak. Felháborít, hogy a filmstúdiók ennyire semmibe vesznek, ennyire szarnak a fejemre.

Szeretted a Dragonballt annak idején? Nem baj, mi megerőszakoljuk, lemészároljuk a szemed előtt, majd popkornnal tálalva a pofádba vágjuk az egészet!

Kösz én nem kérek.

Nem érdekel az előkészületben lévő Cowboy Bebop film sem, Keanu Reeves-el a főszerepben, nem érdekel a készülő Akira sem, ahol Travisnek hívják majd Tetsuót és ami természetesen szintén az USÁban játszódik majd.

De most sorolhatnám hogy mennyire nem érdekel a G.I. Joe film sem, amelyben minden Joe Power Ranger szerű speed-suit-ot fog viselni. Rohadtul nem érdekel az új Transformers fim sem az idióta egykerekű robotjával, az újra élő Megatronjával, aki hogy minden feltűnést elkerüljön egy hatalmas űrtankká fog átalakulni. Tudjátok, mert az kb annyira feltűnő itt a Földön mint egy pisztoj, senki sem fog majd gyanút ha végiggördül az utcán...

És most senki ne jöjjön nekem azzal, hogy milyen hülyén néznének ki a Transformerek "kockafigurákként", mint annak idején a képregényben. Nem néznének ki hülyén. Imádtam, hogy felismerhetőek voltak a járművek részei a robotokon is. Ezek a futurisztikus tüske meg kábelkupacok számomra nem Transformerek. Gyűlöllek Michael Bay!

Devastator szerintem így néz ki:

És nem így:

 

Szólj hozzá!

Címkék: mozi transformers dragonball


A bejegyzés trackback címe:

https://awesomness.blog.hu/api/trackback/id/tr26976153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása