HTML

Something Awesome

Barátok vagyunk, bírjuk egymást, néha veszekszünk, néha együtt ülünk a tábortűznél, néha befejezzük egymás mondatát, és néha egymás szavába vágva mesélünk. Érdeklődésünk hasonló, mégis sokféle, színes és sokoldalú. Mennyire? Döntsd el magad!

Friss topikok

  • KicsiShrek: helyesírás baszok az egészre...de hiddel jobban vágom mint te. 12 éves...hát igen voltam annyiis d... (2012.01.17. 15:57) Stallone a Hős!
  • RobDN: Nyugi én sem :D Kiba nehéz a vége ... (2010.05.03. 20:53) Okamiden
  • BloodGrey: Jaj! :D (2010.04.28. 19:22)
  • RobDN: Tényleg nem nyújt túl sok újat az első rész 3d-ben, de azért jó érzés a nagy vásznon látni újra, m... (2010.02.08. 12:36) Toy Story 3D
  • RobDN: OMG, gitár kontroller nélkül ennek a játéknak semmi értelme. Az időzítés nehezítését nem vettem ig... (2009.08.17. 11:51) Guitar hero 2

2010.01.09. 19:48 RobDN

Hotrodimus

Legújabb szerzeményem az Ebay-ről egy Hotrod figura!

A doboz szerint ugyan Hotrodimus, de ennek szerintem nincs értelme. Hotrod (Peca) volt a neve eredetileg és Rodimus lett, amikor széthúzta a mátrixot. Apropó mátrix... Sok hardcore Transformers fan gyűlöli Rodit és a 2. generációt. Sokak szerint ő Optimusz valódi gyilkosa. Nekem viszont azonnal a szívembe lopta magát, amint megláttam őt abban a horgászós jelenetben a múviban.

 

El sem tudom mondani mennyi awesome dolog történik itt egyszerre. Egy szuper sportkocsi, aki a haverod is, egy repülő gördeszka, és az a zene! Egyszerűen állati! Na jó, nem sokkal voltam idősebb Danielnél, amikor ezt először láttam, talán emiatt olyan kedves emlék. 

Sosem volt meg a Hotrod figura gyerekként, szóval, amikor megláttam ezt az új Revoltech féle verziót, muszáj volt rálicitálnom. Ráadásul röhelyesen olcsón megkaptam 3 dollár + postaköltség. Őrület, ezek a figurák olyan 30 dolcsi körül mozognak. Kicsit féltem is attól, hogy esetleg hamisítvány érkezik majd, de nem. Igényes, szép, japán precízitás. Javarészt fém. Masszív, ugyannakkor teljesen szétszedhető és szuperül pózoltatható. A Revoltech figurák egyedi izületeket használnak, felismerhető a klikkelő hangjukról, ami robotok esetében szerintem külön cool. A képeken direkt használtam más Transzformereket is a méretek összehasonlítása végett. Ezt mindig is útáltam a Transformerekben, annyi különböző méretben gyártották őket, hogy néha nagyon hülyén mutattak egymás mellett. Itt épp a klasszikus Optimus és a War within-féle Cybertron verzió közt feszít.

Kiskoromban volt egy hasonló figurám Űrdongóból. Őt sem lehetett átalakítani autóvá. Ezt sem lehet. Emlékszem mennyire lesajnáltak az osztálytársaim miatta, én pedig már akkor sem értettem miért érne kevesebbet. Oké, klassz lenne, ha autóvá alakulna, de számomra így is szinte ugyan olyan értékes. Főleg, hogy a klasszikus, átalakítható Űrdongó vajmi kevésbé hasonlított robotként a rajzfilm beli megfelelőjére.

Nekem a Transzformerek mindig elsősorban akciófigurák voltak és csak másodsorban klassz kisautók. Főleg, hogy néhány nagy kedvencem nem is autóvá alakult (dinobotok a királyok!)

A pózolhatóság itt gyakorlatilag tökéletes, ráadásul rendesen tartja is a pózokat, ezek az izületek nem fognak egyhamar kikopni (szegény Űrdongó ott a háttérben már alig áll meg a lábán... hiába, sok csatát megvívott már).

Kétféle fejet kaptam hozzá, amik csak a szemekben különböznek. Az egyiken a filmben is látott, távcsőként is funkcionáló napszemüveg-szerűség van. Járt hozzá jópár kézfej, két fegyver, természetesen két fegyvertartó kézfejjel. Kedvencem talán a kinyújtott mutatóujjas. Sajnos meg kell jegyeznem, hogy nem fogom túl gyakran cserélgetni a kézfejeket, mert iszonyú nehezen jönnek le. Szétmegy az ujjam, mire leszenvedem őket. A fejjel ilyen gond nincs.

A Revoltech Rodin kívül kiadta még Optimuszt, Megatront, Starscream-et és ha jól látom Ultramagnust is, de az is lehet hogy az csak valami Optimus variáns. 

Jó lenne beszerezni még párat ezekből, de sajna az Ebay sellernek, akitől vettem nem volt. Másoknál meg elég borsos árakon mennek. Egyszerűen bámulatos az az igényesség amit mondjuk a pénzedért kapsz. Végezetül beteszek ide még pár képet.

 

Szólj hozzá!

Címkék: hotrod akció figura toys transformers rodimus


A bejegyzés trackback címe:

https://awesomness.blog.hu/api/trackback/id/tr21659747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása