HTML

Something Awesome

Barátok vagyunk, bírjuk egymást, néha veszekszünk, néha együtt ülünk a tábortűznél, néha befejezzük egymás mondatát, és néha egymás szavába vágva mesélünk. Érdeklődésünk hasonló, mégis sokféle, színes és sokoldalú. Mennyire? Döntsd el magad!

Friss topikok

  • KicsiShrek: helyesírás baszok az egészre...de hiddel jobban vágom mint te. 12 éves...hát igen voltam annyiis d... (2012.01.17. 15:57) Stallone a Hős!
  • RobDN: Nyugi én sem :D Kiba nehéz a vége ... (2010.05.03. 20:53) Okamiden
  • BloodGrey: Jaj! :D (2010.04.28. 19:22)
  • RobDN: Tényleg nem nyújt túl sok újat az első rész 3d-ben, de azért jó érzés a nagy vásznon látni újra, m... (2010.02.08. 12:36) Toy Story 3D
  • RobDN: OMG, gitár kontroller nélkül ennek a játéknak semmi értelme. Az időzítés nehezítését nem vettem ig... (2009.08.17. 11:51) Guitar hero 2

2009.02.24. 19:21 RobDN

World of Retro Game Challenge

Szeretem a Nintendo DS-t, mert nem akar több lenni, mint ami. Nem akar HD felbontású játékokkal elkápráztatni, egyszerűen csak szórakoztatni akar.

Pár napja felfedeztem a RetroGame Challenge című játékot. A sztori szerint egy hardcore gémer annyit játszott, hogy a játékvilág teljesen bekebelezte őt, és most digitalizált formában terrorizálja a világ játékosait. Engem a Digimon Kaiser-re emlékeztet. A te feladatod az, hogy megfelelj a kihívásainak egymás után, csak így fog visszaterepoltálni a jelenbe a 80-as évekből. Régi játékokat kell játszanod az ő szabályai szerint.

 

Tetszik benne, hogy nem akar több lenni mint ami. Régi játékok gyűjteménye egy 'játék-a-játékban' körítéssel. Megpróbálja teljesen visszaadni a kor hangulatát, lehetőséged van pl régi videójáték magazinok böngészésére, hogy cheat-eket és könnyítéseket keress a játékokban. Számomra ez teljesen a régi 576 kbyte-os időket idézi, amikor hónapról hónapra az a magazin jelentette számomra a 'túlélést' videójátékok tekintetében. Hmmm... szép emlékek... :)

Persze jelenleg éppen kb 30 DS játékba vagyok belekezdve, jó lenne végre ki is fektetni párat, szóval lehet hogy nem kéne mindig újabbakat elővennem :) A Legend of Zelda - Phantom Hourglass-t pl annyira élvezem, hogy remélem soha nem fogom végigjátszani :)

- o -

A hétvégén kimentem a környékbe 'kutyát sétáltatni'. Anya még utánam kiáltott, hogy minek van a hátamon hátizsákom? Azért, mert az új World of Warcraft Tauren figura eszméletlen nagy, a zsembe semmiképp nem fért el :)

Kivittem magammal, hogy készítsek pár fotót. Imádom fényképezni a figuráimat, órákig el tudok tökölni egy-egy beállítással. Ezek most készültek.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mindig elámulok az új WOW figurák részletgazdagságán. Ez a fő oka annak, hogy egyszerűen nem tudom abbahagyni és mindig újabbakat vásárolok, akkor is, ha az áruk jelen esetben enyhén szólva is insane. Az is tetszik, hogy ennek a darabnak súlya is van rendesen. Szerintem ölni is lehetne vele. Jelenleg a manga tornyom tetején áll, és ha már manga akkor meg kell jegyeznem hogy kegyetlenül fenem a fogam erre:

 

Évek óta fenem már a fogam egy Gazelle the peacemaker figurára. Ő elvileg a Trigun nevű manga/anime egyik szereplője, gyakorlatilag meg hell no, hisz nem is szerepel benne. Kicsit olyan ez, mint a Star Wars expanded universe. Valami továbbköltött dolog, de igazából nem is érdekel, mert az anime ugyan tetszett, de a Trigun mangát mondjuk meg sem vettem (ahogy magamat ismerem ide biggyeszthetek egy még-et). Szóval enyhént szólva OMGWTF!!!4!!four!! pofát vágtam, maikor megláttam, hogy kedvenc játékboltom kínálatában hamarosan kapható lesz mr Gazelle. Idestova azt hiszem kb 3 éve vadászok már rá az Ebay-en. Persze a játékbolt is limitált mennyiséget kap csak, szóval toppon kell lennem, ha nem akarok lemaradni róla!

Szólj hozzá!

Címkék: geek retro game world wow of warcraft games challenge tauren videójátékok gazelle


A bejegyzés trackback címe:

https://awesomness.blog.hu/api/trackback/id/tr84963635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása